کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317839 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زد تی‌‌ ای ارزان ترین گوشی دنیا با اسکنر اثر انگشت را معرفی کرد

به نظر می‌رسد بهره‌گیری از اسکنر اثر انگشت روی گوشی‌های هوشمند به امری بدیهی و عادی تبدیل شده و دیگر صرف محصولات پرچمدار نیست. زدتی‌ای گوشی Blade A1 را به عنوان ارزان‌ترین محصول مجهز به اسکنر اثر انگشت معرفی کرده است.

به گزارش سافت گذر به نقل از زومیت؛ طی یکی دو سال اخیر گوشی‌های زیادی را از محصولات میان‌رده تا پرچمدار می‌بینیم که به اسکنر اثر انگشت مجهز شده‌اند. اما حالا به نظر می‌رسد بازار رقابتی شرایطی را به وجود آورده است که شرکتی چون زد‌تی‌ای با معرفی گوشی ۹۴ دلاری Blade A1، قصد دارد اولین و ارزان‌ترین محصول با اسکنر اثر انگشت را وارد بازار کند.

zte blade a11 aaecf

به گفته‌ی ZTE، سنسور اثر انگشت گوشی بلید اِی ۱ می‌تواند در ۰.۳ ثانیه قفل دستگاه را باز کند که به نظر می‌رسد برای محصولی در این بازه‌ی قیمتی خیلی سریع است. البته برای تست این ادعا باید تا زمان عرضه‌ی آن صبر کرد. گفته می‌شود اواخر ماه جاری میلادی فروش این گوشی از طریق وب‌سایت یکی از بزرگترین خرده‌فروشان چینی به نام JD.com امکان‌پذیر خواهد بود.

zte blade a1 1 fffe1

به جز اسکنر اثر انگشت، گوشی Blade A1 به یک بدنه‌ی پلاستیکی، نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی، باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی، پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای MT6753 مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز، شبکه‌ی پرسرعت LTE و پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز شده است. این گوشی از اندروید آب نبات چوبی با رابط کاربری زد‌تی‌ای بهره می‌‌برد.

zte blade a1 2 3b396

در حال حاضر هنوز مشخص نیست گوشی Blade A1 زد‌تی‌ای در بازارهایی خارج از چین عرضه خواهد شد یا خیر، ولی این احتمال وجود دارد که قیمت آن نسبت به بازار چین کمی گران‌تر باشد.


نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 29387 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/09/13 تعداد مشاهده: 1793
سافت گذر